2009 Trolling tävling i Juånäset !

Jaha så var man av med Glasfisken....Efter att krossat i två raka så var det dax för mina kära fiska kollergor att ändra reglerna !!! Nu vet jag hur Ingemr Stemark hade det ...... men jag är inte bitter. Nädå det var skit kul att man lyckades vinna med 5 st tusenbröder (aborre) när min båt fick öring, skaplig gädda och lite mindre storlek på tusenbröderna. Inge skugga över Leif och hans besättning (i vart fall inte när det gällde fisket, att grisa ner Anders båt med chips känns väl sådär. Liiiite väl omoget) taktiken var klockren och det är bara att lyfta på smäcken !!! GRATTIS Leif !!!!!
Tyvärr glömde jag kameran men dessa bilder talar väl för sig själv ....
.          Anders ser ju nöjd ut ändå, trots den eviga sista platsen !! he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0