Grattis min vän !

Min gode vän Anders "Skinny" Lögdlund tog och fyllde 43 år i lördags så vad passar bättre än att bjuda med honom på en fisketur på Hemsjön !!!!  Nåja han fick även en god bok av Gunnar Westrin "Flugfiske på vindarnas boning" utöver den fantastiska möjligheten att fiska röding på Hemsjön (eller sitta och stirra i timtal utan ett liv). Och hör och häpna hitills har min nya turmössa levererat varje gång  Mössan var tänkt till min kära Sambo som en gåva från hennes mor (följdaktligen min svärmor) men av nån anlrdning förstod hon ej dess storhet och vilken magi som svävar över den. Tyvärr som ni ser på bilden är den bara fylld med galneskap och underliga tankar !
Nåja åter till fisketuren efter vi fått ut alla spön så vart det lite lungt innan det löste på 4 spön samtidigt !!! 
En fast fisk som fick gå tillbaka ca. 0,3 kg ingen bild dock ! Ja ja mössan levererade i alla fall.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0