Herregud vilken nostalgikick !!!

Att planera för fiskeresan med Pelle känns ju som när man väntade på Julafton fast varje dag i en hel månad !!! Ja ni vet, kan inte sova, undra om jag får det jag önskar osv osv. Aldrig har väl två "vuxna" män pratat om samma sak så ofta nu är det telefon samtal som varje gång låter ungefär så här:

Jag: Pelle du måste tona ner lite vad det gäller fisket
Pelle: Vaffö då ? Vi kommer få hur mycket som helst !
Jag: Nä men det kan du ju inte veta, det är bättre att tona ner ....
Pelle: Nääää du vet Hasses brorsa brukar åka ut och ro 10 minuter per kväll och komma hem med 5-6 öringar kring 3-4 kilo ..så vadå
Jag: SUCK ja ja det blir nog bra, men KAN det inte vara bättre att tona ner LITE ????????????????
Pelle: Nääää..................Du vet Hasses brorsa brukar ... 

Dessa samtal har nu gjort att jag byggt upp en grym förväntan för om Hasses brorsa brukar............

Kommentarer
Postat av: Extrem

Ja ja vi får väl se då

2009-06-10 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0