Öring 5,3 !!!!

Pelle klarade säsongs rekordet men det var på .... håret Trolling Anders var ute med Nordea och landade en på 5,3. Få se om han släpper från sig nån bild eller så lär den synas på www.salkservice.com
Starkt jobbat som vanligt av T A som alltid, och grattis Nordea.

Det bär mig emot att säga nåt positivt om Nordea eller Nordbanken som dom en gång hette, på tal om det NORDBANKEN när tänkte ni betala tillbaka alla miljarderna som ni lånade i förra bankkrisen som jag och många skattebetalar med mig fick skjuta till (mot min vilja bör tilläggas) !!!!  Jag bara undrar det kan ju vara läge nu när det finns hål att fylla för staten !!! Nä just ja banker har ju alltid kalla handen då det är svåra tider och sätter sig och grinar och vill att staten skall fixa allt åt dem när det är tufft. Inte fan är det nån som ger mig pengar när jag grinar framför allt inte NORDBANKEN !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0